SOSYAL MEDYA HESAPLARIMIZ

MOBİL UYGULAMALARIMIZ

Finans 365

Paylaş
veya
aşağıdaki bağlantıyı paylaşın:
Anasayfa » Gündem » TMO’dan çiftçiye ilk ödeme! Hububat alım paraları hesaplara yattı

TMO’dan çiftçiye ilk ödeme! Hububat alım paraları hesaplara yattı

Yayınlanma:
TMO’dan çiftçiye ilk ödeme! Hububat alım paraları hesaplara yattı

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisinin (TMO) 3 Haziran’da başlayan hububat alım sürecinde, ilk ödemeleri çiftçilerin hesaplarına bugün aktardığını açıkladı.

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, NSosyal hesabından TMO’nun hububat alım ödemelerine ilişkin paylaşım yaptı.

Ödemelerin başladığını belirten Yumaklı, paylaşımında şunları kaydetti:

“TMO, 3 Haziran’da başlayan hububat alım sürecinde ilk ödemeleri çiftçilerimizin hesaplarına bugün aktarıyor. Ülke genelindeki 211 noktada devam eden alımlarımız hasat sezonunun yoğunlaşmasıyla 600 noktaya ulaşacak. TMO, kendisine getirilen ürünlerin tamamını alacak. Ürün bedellerini ise 21’inci günden itibaren üreticilerimizin hesaplarına aktarmaya devam edecek. Çiftçimizin emeğini ve alın terini korumaya devam edeceğiz.”

İlgili Haberler